סניף הסופרמרקט הראשון שעיצבנו וביצענו עבור רשת יוחננוף ב-2016. העבודה כללה טיפול מלא בתכנון ונראות כלל אזורי המכירה בסניף, כולל מתקני התצוגה, מערכות נראות, השילוט והדקורציה. מטרת הפרויקט היתה שיפור הביצועים העסקיים של החנות, יצירת חווית לקוח מתקדמת, הנגשת המבחר הגדול באופן מזמין ונגיש, בדגש על התמצאות קלה ונוחות תפעול לצוות העובדים.
במסגרת הפרויקט גובש לייאאוט מקצועי ומסלול לקוח אופטימלי, פותחה שפה עיצובית חדשה לנראות סניפי הרשת שעל-פיה עוצבו ותוכננו כל הקטיגוריות, מתקני התצוגה ומוקדי העניין בחנות. הפרויקט כלל יצור, ביצוע והתקנה של כלל מערכות המידוף, התצוגה, ההכוונה והדקורציה בסניף.