fbpx

שילוט דיגיטלי

כחלק מעיצוב ותכנון מערך התצוגה ברשתות קמעונאיות, מציעה חברת KOREN פיתוח קונספט עיצובי ייחודי של הטמעת מסכים במתקני התצוגה ברשתות קמעונאיות. לתצוגה דיגיטלית של מסרים, קמפיינים ומבצעים ברשת יש יתרונות רבים – התממשקות למערכות נתוני הקופה של הרשת לתצוגת מחירים ומבצעים (הפחתת טעויות בתצוגת מחירים), עדכון בזמן אמת בלחיצת כפתור בכל סניפי הרשת, ערך ללקוח ברמת החשיפה למבצעים והטבות, צמצום פסולת, נזק סביבתי ומפגע ויזואלי (ויתור על שלטים פרוביזוריים, דפים מודפסים ומדבקות לתיקשור מבצעים), ושדרוג הנראות הכללית של הסניף ומיתוגו כמתקדם טכנולוגית.

בשנים האחרונות החלו בעלי רשתות קמעונאיות לשלב מסכים בחנויות. יש חשיבות אדירה לבחירת המסך המתאים, קביעת המיקום שלו, גודלו, זווית הצפיה בו ואופן השתלבותו במערך התצוגה כחלק מהתכנון הכולל של החנות, עבודה מקצועית תתרום לחווית הקניה, למיתוג הרשת ולתוצאות העסקיות שלה. לעומת זאת שילוב מסכים באופן מנותק מהעיצוב עשוי להגדיל את ה"בלאגן" בסניף, ולפגום בחווית הקניה במקום לתרום לה. תכנון מערך התצוגה הדיגיטלי והתכנים המוצגים על גבי המסכים אמורים "לעבוד יחד" עם התכנון והעיצוב של החנות, באותו אופן בו לשיטתנו העיצוב האדריכלי, עיצוב פנים החנות, עיצוב המתקנים, והעיצוב הגרפי מעצימים ומשלימים אלה את אלה.

בחברתנו מתבצע עיצוב ותכנון הפרויקט ע"י צוות רב תחומי שמתכלל את כל הפמרטרים יחד ליצירת חווית קניה מתקדמת ומוצלחת. צוות הסטודיו שלנו כולל כיום גם מעצבי מושן, עם יכולות גבוהות ביצירת טמפלטים אנימטיביים תלת-מימדיים ייחודיים, וסרטונים שיווקיים בהתבסס על תכני הרשת.

נשמח לעמוד לרשותכם ביעוץ לבחינת כדאיות ובהטמעת שילוט דיגיטלי.
להלן מספר דוגמאות לפיילוטים ראשוניים בתחום שהושקו השנה.