fbpx
טכנולוגיות בקמעונאות

טכנולוגיות בקמעונאות

הטמעת Re:Tech בחנויות

בשנים האחרונות עובר תחום הריטייל מהפכה טכנולוגית. סטארטאפים וחברות הייטק (רבות מהן ישראליות שפונות בעיקר לחו"ל) שוקדות על פיתוח טכנולוגיות מתקדמות וחדשניות בתחום ה-Retail:Tech, לא מעט שיתופי פעולה קיימים כבר היום ביניהן לקמעונאים מובילים בעולם. חלק לא מבוטל מהטכנולוגיות רלבנטי לתחום ה-FMCG ולסופרמרקטים בפרט.

הטמעת טכנולוגיות יכולה לקדם חנויות מסורתיות ולאפשר להן להתמודד טוב יותר מול הגידול בקניות ברשת, להציע ללקוח חווית קניה מתקדמת, מהירה וקלה, ולהביא ערך רב לקמעונאי בשיפור וייעול תהליכי רכש, תפעול שוטף וניהול המלאי, וכן לאפשר חסכון בכח אדם. דוגמאות ליישומים טכנולוגיים שיכולים להיות רלבנטיים לחנויות פיזיות: קופות עצמיות ותשלום אוטונומי, מערכות ניטור מדפים וניהול מלאי, טכנולוגיות ניווט והתמצאות, מערכות שילוט דיגיטליות, מתקני תצוגה משולבי מסכים, הנגשת מידע על מוצרים ומבצעים בדגש על פרסונליזציה, טכנולוגיות מציאות רבודה ועוד.

ידע מקצועי בתחום עיצוב ותכנון נקודת המכירה הינו קריטי להטמעה מוצלחת של טכנולוגיה בחנות הפיזית. הבנה עמוקה של לייאאוט החנות, מערך המכירה ואילוצי התפעול, התנהלות הקמעונאי וצוות העובדים, התנהגות והעדפות הלקוח, שיקולי נראות והתמצאות – כל אלו הכרחיים על מנת לבחון רלבנטיות של טכנולוגיה לחנות/רשת ספציפית, וללוות את תהליך ההטמעה באופן מיטבי. לא פעם נדרשות לשם כך התאמות במבנה החנות הפיזית, שינויים במערך התצוגה הקיים ותקשור נכון של הטכנולוגיה ללקוח ולצוות – בתהליכים אלו נוכל לסייע רבות לקמעונאי ולמפתחי הטכנולוגיות, נשמח לעמוד לרשותכם, להנגשת מידע, יעוץ מקצועי, בחינת רלבנטיות של טכנולוגיה לרשת/חנות ספציפית, וליווי תהליך ההטמעה.

עם הפנים לקמעונאי – מה אנחנו מביאים לשולחן?

>   ידע בתחומי הטכנולוגיות הרלבנטיות לסופרמרקטים והיכרות עם חברות טכנולוגיות ספציפיות, אנו עוקבים וחשופים בשוטף לכל ההתפתחויות הטכנולוגיות העדכניות ביותר בארץ ובעולם, בדגש על אלו הרלבנטיות לחנויות פיזיות, קמעונאות מזון, וסופרמרקטים בפרט.

>   אנו חברים ב-Retail Innovation Club (זירת מפגש מקצועי בין חברות Re:Tech לקמעונאים מהארץ ומהעולם) נוכל לסייע באיתור טכנולוגיה מתאימה לצורך שעולה מקמעונאי כולל חיבור עם מפתחי טכנולוגיות והיכרות עם בעלי תפקידים רלבנטיים בחברות, וכן לייעץ ולהציע על בסיס הידע והניסיון שלנו טכנולוגיות שיכולות להיות רלבנטיות עבורו.

>   ליווי בתהליך ההטמעה, כולל מיפוי והסרת חסמים בשטח וביצוע התאמות הנדרשות מבחינת עיצוב ותכנון החנות.

עם הפנים למפתחי טכנולוגיות – מה אנחנו מביאים לשולחן?

>   הבנה עמוקה של תהליכי מכירה, שיקולי התפעול, תשתיות רלבנטיות, רצפת המכירה, התנהגות לקוח, חווית קניה, והעדפות הקמעונאי בחנויות בתחום ה-FMCG, מרשת סופרמרקטים ועד למרכול שכונתי. ידע וניסיון אלו חיוניים לבחינת רלבנטיות המיזם, ויתרמו להטמעה מוצלחת שלו. נשמח לסייע בשלבים מוקדמים ככל האפשר בתהליכי העיצוב והתכנון של המוצר הפיזי והיבטיו הדיגיטליים, ובהמשך בתהליך ההטמעה בחנות הפיזית

>   קשרים מקצועיים ארוכי שנים עם קמעונאים מובילים, עבורם אנו משמשים גורם מקצועי יועץ בהחלטות אסטרטגיות, יכולת לסייע בחשיפת הטכנולוגיה ובחינת הכדאיות שלה במסגרת עיצוב סניפים חדשים או שיפוץ סניפים קיימים.

>   ליווי בתהליך ההטמעה, כולל מיפוי והסרת חסמים בשטח וביצוע התאמות הנדרשות מבחינת עיצוב ותכנון החנות.