ליאור קורן, בעלים ומנכ"ל KOREN, מסביר איך עיצוב סופרמרקט או חנות קטנה יכול לקדם תזונה בריאה והגנה על הסביבה, ואיך יוצרים חווית קנייה ברמה של חנות מתמחה עבור הלקוחות
רשתות קמעונאיות בעולם פועלות להפחתת טביעת הרגל שלהן בהיבטי בנייה ירוקה, חיסכון אנרגטי, הפחתת פסולת, צמצום בזבוז מזון ועוד. עיצוב ותכנון נכונים יתרמו לנושא – מעבר לחנויות קטנות במרכזי הערים, קידום מכירת תוצרת טרייה בתפזורת ושימוש בחומרים ירוקים.
משבר אקלים, שינויי צריכה, והגדלת הביקושים בתקופת הקורונה – כל אלו שינויים שמהווים אתגר וגם הזדמנות לעולם העיצוב.
סופרמרקט ירוק – השפעות משבר האקלים על קמעונאות המזון בעולם: בניה ירוקה, בזבוז מזון, הפחתת פסולת פלסטיק, הנגשת מידע ללקוח ועוד.
הגידול בקניות אונליין מאלץ את החנויות הפיזיות "להמציא את עצמן מחדש", ולהציע ללקוח חוויה מושקעת ומתוכננת היטב שכדאי לצאת בשבילה מהבית.
הלקוח הרב-קמעונאי משתמש בכל הערוצים הזמינים לאיסוף מידע ולביצוע קניה – באינטרנט או בחנות הפיזית. שילוב מוצלח ביניהם יגדיל את המכירות.
עיצוב נכון של אזור הקופות בחנות יכול להגדיל את הפדיון בצורה משמעותית; עשרה כללי עשה ואל תעשה לבעלי העסקים.
בתערוכה יורושופ 2014 יכלו קמעונאים לסקור את החידושים העתידיים בתחום ולשמוע על הטרנדים המובילים בעולם: החל מחנות קונספט לחולצות בלבד ועד חנות מיוחדת לחתן-כלה.
על חשיבות החשיבה הקמעונאית בעיצוב ותכנון נקודות מכירה, ועל השפעתה המכרעת על ביצועי החנות והצלחתה.
חושבים לפתוח חנות? אולי תשקלו להקים במקומה עמדת מכירה בקניון – השכירות נמוכה יותר, והיתרונות השיווקים רבים, אולם שימו לב גם לחסרונות.
מה המתכון של Cofix? למה זה קוסם לכל-כל הרבה ישראלים? האם המחיר הוא אכן חזות הכל, או שעלו כאן על עוד משהו?
שיא חדש של חווית קניה ונוחות לקוח – על עיצוב והקמת של סניף אם המושבות של רשת חצי חינם בפתח תקווה.
חנויות ורשתות ניצבות בפני דילמה האם לאפשר תצוגה למותגים הנמכרים ברשת, ואם כן איך לא לפגוע בנראות שלהן.
לתכנון מסלול הלקוח בחנות השפעה רבה על המכירות, וחשיבותו גדולה בכל סוג של נקודת מכירה.
סקירת הפוטנציאל והבעייתיות של קיוסקים, והאפשרויות למינוף שלהם ע"י תכנון ועיצוב נכונים.
מהי חדשנות, מצוינות ואיכות ישראלית? האם היא שונה ממה שמצפים לראות בקריטריונים מוכרים של איכות בעולם? ראיון עם מומחי איכות בנושא שהתפרסם ככתבה במגאזין "איכות", לקראת כנס האיכות השנתי.
דלפק טרמינלים חדשני, יחידות טפסים מותאמות, מסכים דיגיטליים מתקדמים. הטוטו פותח במהלך רחב היקף לעיצוב מחדש של התחנות, שישפר את סביבת העבודה והשירות ללקוח.
ליאור קורן, בעליה של חברת "KOREN | קורן פתרונות חזותיים", עוסק בתכנון מקיף של סניפי רשתות קמעונאיות, מא' ועד ת', במטרה להביא לניצול מירבי של המקום, עיטוף החנות בשפה מיתוגית-מכירתית ויצירת חוויית קניה מיטבית עבור הלקוח
חברת KOREN זכתה ב"פרס האיכות והמצוינות" ע"ש יצחק רבין לשנת 2023, בקטגוריית ארגונים קטנים. ב-17 למאי התקיים במסגרת חגיגות 100 שנה למכון התקנים טכס חלוקת תעודות במסגרתו ליאור קורן קיבל את הפרס בשם החברה.
במענה לפניית 'עמותת אח גדול למען החיילים הבודדים' התגייסה חברת העיצוב קורן, וביחד עם נת"מ ניהול נכסים ושורה ארוכה של ספקי משנה, הפכו תוך כמה שבועות חדר משרדים לבית חם
הנכסים הדיגיטליים של וולמארט הניבו 2.7 מיליארד דולר ב-2022, והפנו זרקור לתחום הריטייל מדיה הצומח; לדברי מנכ"ל חברת קורן פתרונות חזותיים "הערך המוסף לקמעונאי הוא לא רק רווח – אלא יצירת ערך ללקוח"
תכנון חכם של סופר תוך הקפדה על נקיון ותחזוקה יכולים להשפיע לא מעט על אופי הרכישה, שימור לקוחות לטווח הארוך וצמיחת העסק. קיימות לא מעט חברות שיכולות לשדרג כל חנות בהתאם לתקציב ולדרישות.
רושם ראשוני של חנות בא לידי ביטוי בעיצוב, בצבעים ובמסר שהיא משדרת לצרכן. כדי שהחנות שלכם תשבה את ליבם של הצרכנים הנכונים, הגיע הזמן שתשקיעו בקנקן בנוסף למה שיש בתוכו.
.Design and planning of three-story recreation and commercial complex
לא צריך לומר מילה כשזה נוגע למכירה של רהיט, בגד או מאכל. עיצוב חכם עם ריחות, הומור, משחק בגבהים ותנועתיות בחלל יכול למכור יותר ממה שאתם חושבים. מהיום מסתכלים אחרת על עיצוב חנויות.
הכתבה מסקרת את פתיחת שוק האוכל בשרונה מרקט, בתמונה – חנות "טעם הפרי והירק" בעיצוב וביצוע קורן.
ליאור קורן בראיון לגלי צה"ל, בתכנית "המשפחה הגרעינית" עם אברי גלעד ושרון קנטור.
שיחה עם ליאור קורן על צורת העבודה והגישה הייחודית שלו לעיצוב חנויות, על השינויים שחלו בקמעונאות בעשור האחרון והשפעתם על העיצוב.
ליאור קורן מרצה על תכנון ועיצוב נכונים של העסק ככלי מרכזי בהגדלת הפדיון.
ליאור קורן מתראיין במסגרת הועידה על האתגרים והקשיים העומדים בפני בעלי עסקים קטנים.
ליאור קורן מרואיין במסגרת תוכנית החסכון של מנחם הורוביץ, העוסקת בנושא דוכני מכירה בקניונים.
על מגמות עכשוויות ועתידיות בקניונים בעולם ובארץ – אטרקציות, אינטרנט, מרכזי בילוי, עיצוב ועוד. במסגרת הכתבה רואיין ליאור קורן כמומחה בתחום עיצוב מסחרי וחווית קניה.
שיפוץ מורכב וארוך הוליד מתחם יקב צפוני שמנסה לחזק את מה שכל ישראלי רוצה להרגיש כשהוא שותה יין: גם ישראל וגם אירופה בשלוק אחד.
תאור יקב בנימינה המשופץ בו צפוי להתרחש יריד סייל וקוקטייל מזוית ראייתה של מעצבת ובלוגרית עיצוב.
סקירת שיפוץ מרכז המבקרים יקבי בנימינה, הכולל חנות יקב, אולמות אירועים וקפיטריה.
סניף חצי חינם הוד-השרון הוא התגשמות הפנטזיה של אנשי השיווק ומעצבי המותגים – סרט בתלת-מימד על פי ספרי המותג שלהם.