fbpx

עמדות מכירה ודוכנים

תחת קטיגוריה זו רוכזו דוגמאות לעיצוב וביצוע דוכני מכירה בקניונים, עמדות מכירה, עמדות השקה, עמדות הרשמה, עמדות קידום מכירות, וכד'. דוכנים ועמדות אלו מתפקדים כנקודות מכירה קטנה, כולל איש מכירות אחד או יותר. בשטח מכירה מצומצם יחסית יש לאפשר תצוגה ואחסון חכמים, עבודה נוחה לעובדים וחוויה נעימה ללקוחות, ולאפשר סגירה בסוף יום. בנוסף יש לקחת בחשבון את אילוצי המתחם המארח, ולייצג באופן מיטבי את ערכי המותג ולאפשר תצוגה אופטימלית למוצרים.

באתר מאמר שהתפרסם ב-TheMarker מאת ליאור קורן, על יתרונות וחסרונות דוכני מכירה מול חנות, בצרוף נקודות לתשומת לב בעיצוב ובתכנון – כדאי לקרוא.