פיילוט מערך תצוגה דיגיטלי בסניף חדש של הרשת בו נושא המסכים נלקח בחשבון בתחילת הדרך כחלק מעיצוב החנות, ותוכנן להחליף את השילוט הסטנדרטי במספר אזורים נבחרים. במסגרת הפיילוט עוצבו, תוכננו ובוצעו שלט כניסה לחנות, שילוט בראשי גונדולה, שילוט מעל בימות מבצעים, במתחם המשקאות, בקצביה ובמתחם קו הקופות. ע"ג המסכים מוצגים מבצעים של הרשת, השקות וקמפיינים מטעמה ומגוון מסרים שיווקיים.
לכל אזור עוצב טמפלט ייחודי המותאם למיקום, לגובה, לזווית הראיה של הקונה, ולמתקן בו הוא משתלב. עיצוב המסך נעשה בהתאמה למתקני התצוגה השונים ובזיקה לערכי המותג של הרשת, כמו גם גם השפה העיצובית של סרטוני האנימציה שמדגישה את צבעוניות המותג של הרשת והצורניות המזוהה עימו.
השילוט מתממשק לנתוני הקופה של הרשת ומציג בזמן אמת מחירים ומבצעים עדכניים, מימשק זה בוצע בשיתוף חברת ReaLo Screens-TV במטרה לצמצם חשיפה להטעיית צרכנים עקב אי התאמה בין תצוגת מחירים על המדף ובקופה, וככלי המאפשר יישום מהיר של הטבות ומבצעים ברמת החנות הבודדת או הרשת כולה.
פרויקט זה הוגש לתחרות "כוכב ישראל 2025" של מכון האריזה והיצור וזכה במקום הראשון בקטגוריית מתקני תצוגה.
לצפיה בסרטוני הוידאו המוצגים מטה לחץ "PLAY".