לא מובן מאליו לגרום ללקוח לעזוב את מחלקות המזון בסופר ולעבור למתחם האפנה. בקומה השנייה של סניף שרונים של חצי חינם יש מגוון קטיגוריות – הלבשת גברים/נשים/ילדים, הנעלה, טקסטיל לבית, אביזרים ועוד. ההתמצאות קריטית לחוית הלקוח ולנפח הקניה. על-ידי תחימת אזורים בתקרה הודגשה ההפרדה למחלקות, ובאמצעות שילוב חומרים וצבעוניות בתכנון הריצוף, יצרנו תוואי הליכה מובנה ללקוח. כל מחלקה עוצבה בהתאמה למוצרים ולקהל היעד, לכל אזור עוצבו מתקני תצוגה מותאמים, אביזרי שילוט ונראות ואלמנטים דקורטיביים יחודיים. הושם דגש על יצירת חויית קניה מושקעת, מכובדת ונעימה שמשדרגת את חווית הקניה מ“קנית בגדים בסופר”, לתחושה של חנות אפנה לכל דבר. הלקוחות שמגיעים למתחם מגיבים בחיוב, הצלחת המתחם ניכרת בעלייה משמעותית בפדיון למטר, לאחר עיצובו מחדש.