למקסם את המפגש בחנות בין הקונים למפרסמים

הנכסים הדיגיטליים של וולמארט הניבו 2.7 מיליארד דולר ב-2022, והפנו זרקור לתחום הריטייל מדיה הצומח; לדברי מנכ"ל חברת קורן פתרונות חזותיים "הערך המוסף לקמעונאי הוא לא רק רווח – אלא יצירת ערך ללקוח"

  • The Marker [תוכן שיווקי]
  • מרץ 2023
  • אגם קדם לוי
פאנל Retail Media בכנס Commerce 2023, של The Markerמימין: ליאת דהרי זיו (הדיה), ארז שמעון (ויסוצקי), יוסי רבינוביץ (Retail Innovation) וליאור קורן. מנחה: סלעית גרניט (Experitt)

הכתבה מביאה סיקור ותובנות עיקריות מפאנל Retail Media שנערך במסגרת Commerce 2023 – הועידה ה-5 לקמעונאות של The Marker, שנערכה ב-15 במרץ 2023.

את הפאנל הנחתה סלעית גרניט, מנכ"לית חברת הייעוץ והמחקר Experitt והשתתפו בו ליאת דהרי זיו (סמנכ"לית שיווק ומכירות, הדיה), יוסי רבינוביץ' (מנכ"ל Retail Innovation) ארז שמעון (מנהל פיתוח קטגוריות וערוצים, ויסוצקי) וליאור קורן (מנכ"ל ובעלים, KOREN | קורן פתרונות חזותיים).

ליאור קורן הציג את פוטנציאל הערך של הריטייל מדיה לקמעונאי מעבר לרווח הישיר של פרסומות ככלי לקידום המותג ואזורי התפזורת, הזהיר מפני רעש ויזואלי שעשוי להיווצר ע"י ייצוג לא מתואם עיצובית של מפרסמים רבים בחנות בדומה לסיטואציה שהיתה בחנויות לפני חוק המזון, והדגיש את אחריותם של הקמעונאים לנראות מיטבית של המערכות בחנויות, כחלק מחווית הקניה לצרכן.

לתוכן הכתבה המלא לחץ על הכפתור "לכתבה אונליין" בחלקו העליון של העמוד.